Bir ben
















deli karlar yağdı üstüme bugün
havanın parçalanmış bulutluluğuna
            bilmem hangi meteorolojik ritmine aldırmadan
lapa lapa topak topak yumak yumak
türdeşlerimin acayip bakışlarına aldırmayarak
            bilmem hangi garipsemelerine bakmayarak
oynadım yuvarlandım beyazın üstünde
            ancak o zaman üşümeye başladım
titreyen ellerim zangırdayan dişlerimle
üzerimdeki güneşe baktım sitemimle
karlarımı silkeledim kiri kaldı
ayaklarım ıslak gözümdeki ifade buğulanıyordu
donuyordum belki de şimdi hatırlamıyorum
ve olasılık kimsenin umurunda değildim
            gözyaşına da aitlik hissi yüklememiştim
biri geldi nereden geldiyse
saçı başı karışık ağzında eski bir sigara
elbisesi hırpani bakışları samimi
bir şey demedi önce uzunca gülümsedi
dudaklarını araladı hafif duraladı
‘ne yapıyorsun a oğul
üstün başın çamur
hava soğuk insanlar bozuk’
kahkahalandı sesi omzumu sıvazladı
daha görmedim istemezdim zaten
o da onlar gibi neticede
            bir benim böyle
böylesine

1 yorum: